Хаха, that was so funny

April 14, 2007 5 санал шүүмж
Намайг сайн мэдэх хэдэн хүмүүсийн дунд миний талаар нэгэн сонирхолтой gossip гарсан байв. Тийм gossip гарсан гэдгийг мэдсэн даруйдаа blog дээрээ тэдний мэдрэлийн эсээр наадахын тулд нэгэн бичлэгийг бичиж үлдээвээ. Хэхэ, гарууд хэн гэдгээ тэгээд надад харуулж байгаамдаа. Тэр хүмүүс тиймэрхүү gossip-т итгэсэн гэдэг нь харамсалтай, тэд миний бэлдсэн жижигхэн цэнзүүрийг давж чадалгүй үхрийн баасан дээр унах нь тэр дээ. Энэ бичлэгийг зарим хүмүүс ойлгохгүй байгаа байх л даа. Танд яг юу болсоныг хэлий. Би хэдэн найз нартаа уншуулахын тулд нэгэн бичлэгийг blog дээрээ нэмээд тэднийг уншиж дууссаны дараа устгачихсан юмаа. Тиймээс энэ бичлэгийг зөвхөн тэд л ойлгоно. Харин хэн нэгэн уншиж амжсан бол та одоо тоглоом байсаныг нь ойлгосон бизээ. Хэхэ shit, that was so funny.

5 санал шүүмж:

  • Anonymous said...

    Is this some sort of inside joke or what? :P

  • Anonymous said...

    Хэ хэ х би нэг Comment бичцийш д. Арай би тэр үхэрийн баасан дээр халтираад унчихсан юм биш биз

Post a Comment

Санал сэтгэгдэлээ хуваалцаж буйд баярлалаа :-)